19. tammikuuta 2011

tällästä tänään

Äh, ajattelin että lähetään pojan kaa käymään mun mummilla lauttasaaressa, mutta yllättäen koko suunnitelma meniki mönkään. Menin bussipysäkille jossa odotin vartin bussia, sieltähän se tuli, KAHDET VAUNUT, yllätys. Seuraavan bussin pitäs tulla 20min kuluttua, no odotellaan. 10min odottelun jälkeen hobby hallista soitettiin että tuotais paketti 12-14 välillä, no ei kai muuta ku takas kotii oottaa pakettii. Äsken se sitte tuli, EIKÄ TULLU EES KAIKKEE, torkkupeitto ainoostaa, odotin niiiiin et se matto olis tullu <3 Äsken sitte tuli tekstiviesti et Milon passi on valmiina noudettavaks, mietin et menisinkö hakee sen tänään vai vasta huomenna, saa nähdä, päikkäreitä vedetää just.

Koitin soittaa siitä päiväkoti paikastaki, mutta vastaaja oli. Ku ne oli tossa uuden vuoden tienoilla soittanu miehelle, joka oli käskeny soitaa mulle, ei oo soittanu. Oli sanonu et jos vois vähän pidenpään olla kotona, et lähelle aukee paikka tammi-maaliskuun 2012 aikana, siis puolvuotta pidempään MITÄ ?! miten me muka selvitytäis jollain pelkäl kodin hoidontuella, ei tuu kesää ! Mun on mentävä kouluun ja töihin.

Mulla on tullu himo ripsienpidennykseen, mun kaverilla on ja ne on kyl ihanat, rahaa tosin palaa kyl tosi paljon mutta mutta, jos kokeilis <3 jos aluks ei ottais ihan niin pitkii, vaan jotkut sellaset vähän luonnollisemman näköset ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti