13. tammikuuta 2011

nytkö jo ulkomaille ?

Mun äiti soitti eilen et tarttis apua messukeskukseen, automessuille, jakamaan autolehtiä ja kehottaa ihmisii käymään yhellä osastolla. Olisin niin paljo halunnu mennä, (sais vaihteluu päiviin) mutta ku on tää himputin äitiysloma ja äitiysraha rumba, heti jos tekee töitä nii ne menee äitiysrahasta, mikä on kyllä aika järjetöntä ja epäreiluu mun mielestä. Kai se on sitte ootettava ens syksyyn sitte.

Enää ei kyl harmita nii paljoo ku tänää soitti mun isi ja kysy jos lähettäis sen mukaan Milon kaa Saksaan tammi-helmikuun vaihteessa! (automessut ois ollu just sillon) Siis mitä? TOTTAKAI ME LÄHETÄÄN, ei tarvii miettii ees kahta kertaa, ihan huippua, pääsee ulkomaille ja Milo tulee mukaan, ah, ihanaa. Todennäkösesti Milonkaa pyöritään kaupoissa ja ulkona ku vaari käy karkkimessuilla, ellei meillekki onnistuta saamaan lippuja, mikä olis kyl tosi kivaa. Oon niin innoissani et ootan vaa puheluu et mikä on matka aikataulu ja tarkat päivät.:)

ps. tänään ku käydään kaupassa, nii mun on pakko vihdoin muistaa ostaa pattereita et saan otettuu kuvia sillä mun vanhalla, normi kameralla !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti