30. maaliskuuta 2011

Sushi lounas

Kohta lähetään parin kaverin kaa sushi lounaalle keskustaan. Kiva ku murulla on vapaapäivä nii ei tarvii ottaa poitsuu mukaan ravintolaan, se on kuitenki aina oma rumbansa. Saa ainaki rauhassa juoruta ja syödä tuhat kaupalla susheja. Ekoi kertoi ku söin sushii nii ei kyl ollu kovinkaa nautinnollista, mut sen jälkeen oon alkanu tykkää, en kyllä ihan kaikista mauista tykkää vielkään, mut pitää syödä sellasii mistä tykkää.:)



Varmaa illalla tai huomen aamulla haen isiltä auton lainaan ja suunnataan kohti kauppoja, varmaan ikea, kodin ykkönen ja hobby hall. Katotaan nyt mitä matka tuo tullessaan. Mut ostetaan kivoja uusua sisustus juttuja, i like it ! Mä tietty joudun ajaa ku pupul ei oo viel ajokorttii, katotaa koska se sais aikaseks homattuu, vaik eihän viel oo mikää kiire ku ei oo autookaan.:) Mut ku mä niin inhoon ajaa liukkaalla, varmaan johtuen muutamasta kolarista mitä on käyny ku mä oon ollu ratissa..:D Mut kaikki ei oo ollu mun vikaa !! ;D

Mut meen viel vilkasee peilistä ja koitan tehä itelleni viel jotain etten lähe ihan minkä näkösen vaa tonne hilluu ku kerranki pääsee hetken hengähtää.:) Adios.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti