21. maaliskuuta 2011

Kauneudenhoitotuotteet Top5

Ira laitto haasteen top5 kauneustuotteista, haaste siis vastaanotettu, kiitos!:)

Tän hetkinen Top5 setti tulee tässä:


1.Nivea Young Clean Deeper!
Tää kyseinen kuorintageeli on mun ehdoton kesto suosikki, muruki salaa sitä käyttää. Kuorii ihan älyttömän hyvin ja niin kasvot on taas pehmoiset.

2.XZ MUUMI Niiskuneiti selvityssuihke
Tää kyseinen tuote on mun uusin tuttavuus ja pakko sanoo et ihan mahtava! Takut suihkun jälkeen suoraks ja varsinki tällä ilmalla ku suihkuttaa hiuksiin nii poistaa super hyvin sähköisyyden.

3.Cutrin CHOOZiSM Hair Spray
Siis tässä hiuslakassa on niin hyvä pito ettei tosikaan, ennen oon käyttäny ihan perus kaupan hiuslakkoja mutta ku sain tätä käyttööni nii olihan se pakko mennä samantien ostaa omaki.

4.Versace Bright Crystal
Pitkään olin jo himoinnu kyseistä hajuvettä ja ku viimein sain sen omaks nii kyllähän siit tuli lemppari, tykkään niin tosta tuoksusta, vaikka en kyllä päivittäin käytä hajuvettä.

5.LD 2000 Nail Color
Noi kynsilakat on thaimaasta tuotu mulle tuliaisiks, ja rakastan kynsilakoissa erisävyn punasia, mielellään sellasia jotka erottaa kynsistä. Ennen mulla oli lähes aina lakkaa kynsissä mutta nyt on pikkasen jääny, mutta välillä ku innostuu ja on pieni hengähdystauko nii laitan.

Tää pitäis nyt sitte laittaa eteenpäinki. Haasteen saa Lumia, Sanna ja Emmy !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti