12. maaliskuuta 2011

RAAH (nää otsikot on tosi mielekkäitä)

Ihanaa Milo anto nukkuu jopa kl.8 asti, kiitos siitä koska yö ei vaihteeks menny taas kovin putkeen, onneks murun kaa herättii puokkii etten oo taas ihan raatona. Kahdestaan ollaan kotona, täbää pidetään lököpäivä ku mieski on töissä. Aluks aateltii et oltais Milon ja mun äidin kaa menty kirppikselle, mut mummia laiskottaa joten siirretään se todennäkösesti huomiselle.

Pikkunen 2viikon ikäsenä

Eilen oli taas kerran muskari, inkkari teemalla, Milo oli nätisti ja tykkäs kai.:D Sen jälkeen mentiiki mun äitille ku se lähti pikkasen aikasemmin töistä. Siel sitte leikittiin pojun kaa kunnes mun isä haki meijät ja tultii jatkaa leikkejä kotiin.:)) Oli kokoajan menoo ja melskettä, olin ihan rikki ja olis tehny mieli mennä nukkuu mut en millään malttanu mennä viel kasin aikaa vaa päätin jäädä pötköttää sohvalle karkki pussi kourassa. Siis tää mun raskauskilojen karistus ei oo menny yhtään putkeen, pitsaa ja karkkia, soosoo! Niskasta kiinni hoi ! Pitää mennä kauppaan ja ostaa jääkaappi täyteen terveellistä ruokaa, se on liian helppoo tilata pitsaa ku jääkaapissa ei oo valmiiks tehtynä ruokaa ja on ihan poikki illalla. Muutenkaa ei oo kovin hyvä paastoo päivää ja sitte illalla syödä kunnon satsi.

Poitsu parin viikon ikäsenä sukujuhlissa

Mulla on aikamoinen matka- ja autokuume. Vaik tiedän et kumpaakaan ei voi ainakaan täl hetkel toteuttaa. Jos edes vaikka ruotsin risteilylle menis, se taas arevluttaa et poitsun kaa sellasellaki tuli aikamoinen rumba. Jos mummi lähtee varavaarin kaa mukaan nii nehän vois kattoo pojan perää ja me murun kaa saatais kahden keskistä aikaa, en vaa tiiä suostuisko ne siihen järjestelyyn, hehe, aina voi yrittää.:D On mulla ehkä lievä vauvakuumekki ku poika kasvaa turhan nopee, vanhoi kuvii ku kattoo nii ihan liikutun, se johtuu varmaan hormooneista;;)
Ainaki murun veli sano ku kysyttii et koska nää hormoonit tasottuu nii sano ettei ne taida tasottuu enää ollenkaan ;))) heh..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti