4. toukokuuta 2011

Blondie ?

Mulla on hiustenvärjäys kuumeiluu ! Tai oikeestaan vaaleet hiukset takasin kuumeiluu. Mietin että miten kandeis alottaa vaalennus, ku meinaan tehä sen kotikonstein... Oon lukenu että raidoittaminen ainaki rasittais hiusta vissiinki vähiten, mutta oon pikkusen malttamaton.:p

Tollaset mulla on joskus ollu ja haluisin nyt suunnilleen samanlaista. Saa nähä mitä mun värjäilyistä tulee, voisin alottaa tässä lähipäivinä, jos en saa haluttuu lopputulosta nii sit varmaan turvaudun takas tummaan väriin, toivotaan ettei tarvii turvautuu :D


3 kommenttia:

  1. Naturigin hiusväreillä sai tosi luonnollisesti väriä vaalennettua. ostin itse ensin värin 8.1 ja pelkäsin et tulee liian vaalee mut vaalenikin vaan pari astetta. sit ostin 7,0 värin ja johan lähti vaalenemaan. Laitoin vaan ensi latvoihin missä on ruskee väri ja kun se oli levitetty niin sit vasta juureen.

    Vieläkin on latva tummempi kun juuri mut ei häiritsevästi. Ajattelin jonkun ajan päästä laittaa toisen 7.0 kun vaan saa hius vähän levätä.

    Aikaisemmin oon ihan perus värinpoisto + vaalee väri taktiikalla yrittänyt ja aina tullut oranssit. Nyt ei oo yhtään oranssia eikä varmaan tulekaan.

    Varmasti oot nähnyt mun blogissa sen lähtövärin mun hiuksissa

    http://pikkuvauhkonen.blogspot.com/2011/04/kiiretta-pitaa.html

    noissa kuvissa nyky tilanne. Ei häiritse tällänen väliaika väri yhtää kun on siedettävän värinen.

    VastaaPoista
  2. hups tuli väärä linkki. Eli siis tää ois oikee.

    http://pikkuvauhkonen.blogspot.com/2011/04/reissu-kuvina.html

    VastaaPoista
  3. Kiitti vinkistä, mä ehin just hetki sitte ostaa Lorealin SuperBlonde värinpoiston ja Nutrisse Creme kirkas luonnonvaalea 10sävy.

    Katotaa mitä siit tulee, jos tulee ihan järkky nii ostan tota mitä suosittelit :) toivon nii ettei tuu mitää järkkyy oranssii vaik ihan pikkasen kyl epäilen :D

    VastaaPoista