16. toukokuuta 2011

110

110 blogi tekstiä kasassa, satasen rajapyykki meni vähän ohi. Eilen olin kaverin kaa kirpputorilla ja mukaan tarttu paljon enemmän mitä yleensä. Tällä kertaa ostin suurimman osan itelleni enkä poitsulle, kuten usein on tapana käydä.

Kirppiksen jälkee mentii kallion kiinalaiseen syömään ja sinne tuli lisää kavereita. Oli kyl mukavaa pitkäst aikaa puida kaikki maailman juorut, tällästä ehdottomasti lisää.

Kasa, vasen Mipsun ja muut mulle.
En muista kaikista tarkkoja hintoja, mut yhteensä kaikella oli hintaa alle 20e.

Minni toppi

Muutama kiva neule.

Taas pari kivaa neuletta, pikkasen ohuempia.

Musta-valkonen tuubi mekko.

Ihanan pirteen värinen mekko.

Tää on ihana mekko, on kyl iso, siin ei ollu kokoo jäljellä nii ei oikee osannu arvioida, onneks ei kallis, tykkään !

Pirtsakat housut, ihan täydellisen kokoset!

Mul on paniikki II-vaiheesta, huomenna ja ens tiistain olis suoritettava, vähä jänskää. Oikeestaa eniten mua mietityttää että mistäs himputista saan ens tiistaiks auton käyttöön rata osuutta vasrten, no eiköhän se jotenkuten järkkäänny, muutenki vähä ahdistaa ku joutuu siihen liukkaalle radalle. Nyt ei oo enää pelkääjän paikalla jarruja pysäyttämäs sitä autoo, hui. Mut sit se on ohi ja oon happy.

Sit on kans ärsytys tosta koulusta (oon siis lähijoitaja koulussa) , jota pitäis jatkaa syksyllä. Ilokseni olen saanut kuulla että meidän koulutus ohjelma lopetetaan ja pitäis alottaa koko p***a alusta! Ei inspaile.
Toinen vaihtoehto on siirto aikuispuolelle JOS vapaita paikkoja on, eli melko epätodennäköstä. Pitää varmaan hakee AMK:hon ja syksyllä mennä vaa duuniin, mut sitäki pitäis sitte hakee. Ihan törkeen jees et ne menee vaa muuttaa että enää ei oo tota koulutus järjestemään, paska teille jotka sen alotitte.
No joo, ne niistä ärsytys paniikseista, eiköhän tässä johonki ratkasuun päästä.:D



EDIT:// Tärkein meinas unohtua, hyi mua ! SIIS LEIJONAT VOITTI, Suomi voitti. Toinen MM-kulta. Kannatti odottaa, ihan huikee päätös 6-1, ei voi muuta sanoo ku että IHANAA LEIJONAT IHANAA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti