22. kesäkuuta 2011

Poliiseillaki on kesäloma!

Siis mitä tää on että poliisiasemalla saa jonottaa 2tuntia ! Siis ihan naurettavaa touhuu sanon minä. Menin eilen yheltä sinne ja otin vuoronumeron, mua ennen oli siinä noin 50 ihmistä ja pääsin lähtee sieltä kolmelta.

Parasta täs oli se ku olin siel Milon kaa, ei kiitos. Nukahti just ennen ku mentiin sinne ja nukku sen puol tuntii, oli se mukavaa ku kokoajan koitti tarttuu vieressä istuvien takeista kiinni.:D No ainaki sain kahen tunnin aikana paljon juttuseuraa.:p Onneks sain valita et mihin toimipisteeseen se mun virallinen ajokortti lähetetään, nii en kyllä tosiaan valinnu sitä samaa asemaa, joka on aina tukos. Se siitä kai sitte.


Tosiaan mun piti eilen nähä jo kahelta mun kaveri, mutta kuten jo kerroin nii poliisiasemalla vähän kesti. No kaveri sitte päätti kierrellä forumis ja sille oli ihan vahingos tarttunu mukaan converset, mikäs siinä.:D Tavattii loppujen lopuks svenskateatterin talossa sijaitsevassa ravintola teatterissa ja syötiin herkku salaatit, voin sanoo et stockan ja teatterin salaatit on mun mielest ihan ykkösii.:P

Murun oli tarkotus hakee poitsu töiden jälkeen, että pystytään rauhassa juoruumaan ja menee muutamalle.:D Vihdoin ku se pääs töistä ja haki Milon nii päädyttii korkkaa Coffee Housessa vinkkupullo puokkiin, teki gutaa. Siitä jatkettiin lauttasaareen, toisella kaverille, mukana muutama siideri. Juotiin ne siinä ja puol kymmenen pintaa lähin kotiin. Vitsi et oli kyl ihanaa, jutella muustaki ku lapsista ja tästä äitiysloma arjesta.


Tänää kelasin että tuol on niin mukava sää että mä lähen Milon päikkäreiden aikana vaunujen kera juoksulenkille, siin saa samalla vähän värii pintaan ja hyvä urheilusuoritus, luulisin!:D

Ei muuta ku aurinkoista päivää kaikille, toivottavasti muuallaki ku pelkästää Helsingissä on hyvä sää.:) Ja niille jotka ottaa varaslähdön juhannuksessa nii oikeen hyvää jussia.:)

(vieläkään en oo saanu kuvia kamerasta joten, ei tuu mitää kummempaa kuvaa taaskaan)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti