20. kesäkuuta 2011

Hauskaa

Vitsi joka pitää jakaa kaikkien kesken:

Nainen ilkkui rannalla loikoilevaa mahakasta miestä,
taputti tämän vatsaa ja sanoi: "No mut siin onkin oikee sikspäkki.
Onks Fostersia vai Karjalaa?"
Mies vastasi naiselle:"Siinä on hana alla, voit maistaa itse."


Hei mulla kävi mielessä et minkä ikäselle lapselle saa alkaa antaa kananmunaa ? Koitin googlettaa ja siel oli paljo ristiriitasia vastauksia. Oli että samaan aikaan ku liha,kala ja kana tai vasta vuoden iässä. Eli onko ihmisillä kokemusta tästä asiasta ?

Nyt ku Milo nukkuu nii mä rupeen siivoomaan. Mä imuroin kotona joka päivä ja siltiki tuntuu et aina Milo löytää jostain ihmeestä siltiki maasta kaikkee. Oon myös katellu huuto.netistä astianpesukoneita, koska on kyl alkanu kieltämättä suuresti tympimään sillon tällön keittiöön kasvava tiskivuori. Olis niin helppo sujauttaa tiskit koneeseen "piiloon" varsinki jos vieraita on tulossa. Katotaan jos sieltä osuis joku hyvä ja edullinen haaviin.

2 kommenttia:

  1. Mä oon Adamille antanut kananmunaa. Neuvolassa sanoin että Adam on saanu kananmunaa nii sano vaan että hyvä :)Eli kaipa tuota voi antaa samanaikaan kun lihaa ja kalaakin :)

    VastaaPoista
  2. Kiva tietää, kai se on sitte pienel lapsel nii allergisoiva että kaikilla on vähän omat mielipiteet sen suhteen. Taidetaaki täs jokupäivä kokeilla kananmunaa.:)

    VastaaPoista