17. kesäkuuta 2011

one problem and no solution

Tääl oon pikkusen kuumoillu että ei kai meille vielä oo tulossa pikku kakkosta. Menkat myöhässä jo hyvän tovin, pari testii tehty viimeks tänä aamuna ja negaa näyttää.

Viimeks menkat on tosiaan siis ollu 4.5, ja kierto mulla on sellanen 30-31päivää. Onks kellään mitää käsityksii mistä tää voi johtuu et on nii paljo myöhäs? En kai voi olla raskaanakaan ku oon testit tehty ja mitää ei niis näy?

Ei kai täs muuta, mä jään selittelee tilannetta ja kattoo mitä tapahtuu, että pitääköhän mennä lääkäriin vai alkaiskohan ne ihan itestään vai et oonko raksaana.:DD

7 kommenttia:

  1. Meillä näkyi keskiviikkona plussa testissä. Mut en vielä htekeen julkaise asiaa blogissani kun sukulaiset lukee pojun kuulumisia sitä kautta. Mulla näytti negaa vielä sinä päivänä kun piti alkaa menkat.

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti olis stressiä, vaikka ei se pikku kakkonenkaa ollenkaan huono vaihtoehto olis, oon ehtiny jo haaveileen siitä.:D

    Sanna: Onneks olkoon, tosi paljon ! Ymmärrän hyvin et miks et julkase, mulla ei onneks lue ku yks tuttu ja muut ei tietääkseni tiedä mun blogista.:D

    VastaaPoista
  3. Välillä mäkin toivon et ne ei lukisi. sillon voisi kirjoittaa paljon avoimemmin asioita. Nyt pitää aina miettiä mitä kirjoittaa, ettei tuu sellasta mitä en halua lähipiirini tietävän mut haluaisin purkaa asian jonkun muun kanssa.

    Nytkin pelottaa eniten miten kertoa ihmisille kun on niin kovasti haluttu kakkosta eikä mikään vahinko. Olisi ihana jakaa tunteita blogissa jo nyt mut ei viitsi.

    VastaaPoista
  4. Toi on kyl paha ku pitää varoo sanomisaan ja jos vaikka vahingossa lipsauttaaki jotain. Mut eihän sitä tiiä jos munki kaverit joskus satumalta löytää mun blogin, sit pitää miettii uudestaa et mitä tänne voi laittaa ja mitä ei :D

    Muakaan ei yhtää haittais vaikka pikku kakkonen tulis jo, mut tiedän et ainaki mun äiti repis pelihousunsa ja varsinki jos sanoisin että on suunniteltu, nii varmaa aattelis että mitä järkee, mutta kaikilla on oma elämä ja ite voi järkeillä mikä on kaikista paras vaihtoehto itellensä.:)

    VastaaPoista
  5. Kuukautiset ei oo alkanu, eikä raskaustesti sanoo etten oo raskaana, eli en varmaa oo. Mut ihmettyttää miks ei oo alkanu, no odotellaan viel tovi, ei kai se vaarallista oo :S:D

    VastaaPoista