26. huhtikuuta 2011

Pikku kavereita

Mulla on uusia kavereita, nimittäin 3 pikku tyttöö meijän pihalta. Oliskohan ne jotain 5-7vuotiaita, ihan tosi söpöjä.:D Eilen ku kävelin kotiin tytöt huuteli "HEI, MIKÄ SUN NIMI ON?" Haha, käännyin kummuistuneen ja mitetin et puhuko ne mulle, joo kyllä puhu. Ne tuli mun luokse ja kysy "mikä toi on?", mulla oli tuulihyrrä matkassa ku oltiin milon kaa käymässä vaarin kiskalla.:)



Siinä sitte hetki rupateltiin ja sanoin sitte tytöille että ne saa tuulihyrrän jos haluu. Tyttö sano nii söpösti "mun pitää kysyy äitiltä" Sit se juoksi kysyy äitiltä ja se sano ettei se saa ottaa, sitte se kysy "voidaanks me sitte lainaa?" Olin vaa et joo tottakai..:D

Mulla oli toinen vähän isompi tuulihyrrä kans mukana mut viel paketissa, ne halus sitäki lainaan. Sanoin et meen nyt kotiin ja huudan ikkunasta ku oon koonnu sen. Sit ne huomas kissat ikkunassa kurkkimassa ja kysäs josko ne sais tulla meille..:D Sanoin että ei nyt tälläkertaa.


Hetken päästä ne oli ovella soittamas ovikelloo, halus silittää kissoja. Sit yks niistä kysy voidaanks me nopee tulla käymään kattoo sun vauvaa.:D Sanoin et se on parvekkeella nukkumassa, tytöt oli ihan hämmästyneitä et miks vauva on parvekkeella. Päästin ne sitte kattomaan vauvaa, vähän ne sitä silitteliki, vaikka sanoin ettei herättäis, ei onneks heränny.


Sit ku ne oli lähdössä nii yks niistä tokas "Ihana koti, mä haluisin asuu täällä" ja kaks muuta perässä "Niin mäki." Rauha maassa, ne lähti. Ei kovin pitkäks aikaa, tasasin väli aijoin ne koputti ikkunaa tai soitti ovikelloo.:D Ku muru tuli kotiin nii se meni avaamaan, tytöt oli vähän suu auki "Onks Nita sielä" :D Sit tulin ovelle ja se oli ihan et "anteeks se oli vahinko tää toinen tuulihyrrä meni rikki." Voi ei kun söpöjä.:)

Saa nähä et jatkuuko sama rumba tänään.:D Jos tää on vika näin lämmin päivä nii pitää kai ottaa kaikki ilo irti ja lähtee taas koko päiväks ulkoilee. Oltii eilen koko päivä ulkona kauppatorilla ja oi mikä ihana ilma, Miloki nukku yön vaan yhellä syötöllä ku oltii oltu koko päivä pihalla ja ihmetelty kaiken maailman uudet jutut.:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti