20. toukokuuta 2014

Auringosta päivää!

Kesä tekee tuloaan ja 4kk menny jo rikki! Mun isopienipoika, toi isoinki poika tuntuu kasvavan silmissä, apuaa, mihin aika katoo?.:o Mul on semmonen fiilis kyl täl hetkellä etten vois olla onnellisempi, mul on maailman ihanimmat pojat kotona. Jotenki alkanu miettii että miks jotkut ei haluu lapsta/lapsia, ite ainakaan en vois kuvitella etten koskaan sais lapsia, no varsinkaan nytte ku niitä on. Muutenkin tuntuu ku tästä toisen lapsen vauva ajaasta ehtis nauttiakki paljo enempi eikä mee kaikki aika vaan ihme sumussa, life is good.:) Nää on vaan mun mielipiteitä.






Eilen oli kunnon hellepäivä ja tietenki sivelin itelleni ja Milolle aurinkorasvat vartaloon ja naamaan, ei ollu hyvä ajatus enään tänä aamuna. Molemmat oltiin naamat turvonneina, Milo muaki enempi. Otin allergia lääkkeen ja aika hyvin hellitti, Milolle en uskaltanu antaa mitään. Soitin terveysneuvontaa ja ohjeeks sain "lääkäriin aina jos naamassa on jotain epämäärästä". Kaheksaks puskettiin suoraan terveysasemalle ja päästiinki heti hoitajalle. Jonka mielestä allergia olis johtunu auringosta, kyl mä edelleenki oon sitä mieltä että se johtu siitä saksalaisesta aurinkorasvasta. Oon nimittäin ite ollu aina aika herkkä kaikille hajustetuille rasvoille ja pesuaineille, eli useimmiten käytän hajusteettomii tuotteita. Turvotus on laskenu, toivottavasti hellittäis toi punotuski, hydrokoertisonii laitettu. Mutta meen nukuttamaan pojat yöpuulle..:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti