7. joulukuuta 2012

Miksi oi miksi?

Minkä takia monella muulla on tänään vapaapäivä, mutta minä jouduin menemään yhdeksi päiväksi töihin ennen kun voin alottaa viikonlopun vieton. Olisin itekki mielelläni pitäny mukavan pitkän viikonlopun kotona perheen kanssa.:)

Tosin tänään meen äidin kanssa itikseen shoppailee joululahjoja ja ehkä kattoo itelleni takkiakin. Olis mukava saada lämmin takki, talvikengätki olis bonarit.:)

Tommosta takkii ja noita kenkii oon miettiny, mun on ehkä kyllä hommattava noi ennen ku kaduttaa.:)

Ollaan muuten kans oltu tosi tyytyväisii meijän uuteen autoon, rakastan sen ilmastointia, ketteryyttä ja renkaiden pito on melko loistava.:) Voiko enään parempaa toivoa, enpä usko.

Lauantaina myös on luvassa pikkujoulu juhlintaa. Mun isoveli järkkää nimittäin "pikku tuhmat pikkujoulut" joten onhan sinne päästävä, keinolla millä hyvänsä.:D Niistä tulee kyllä niin hauskat partyt ettei mitään rajaa, hauskaa porukkaa ja hauskuuttavaa juomaa nii ei voi muuta olettaa. Viel pitäs hommaa semmoset jotku ihme silikoni/geeli "tissit" jotka pysyis ku mun mekko olis semmonen jossa ei pysty pitää minkäänlaisii rintsikoita. Pitänee samalla haistella ku mennään joulu ostoksille.: )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti