9. maaliskuuta 2012

Törkeen kokonen haba!

Mustahan alkaa pikkuhiljaa kehkeytyy aikamoinen sali haukka, täl viikol oon saanu itteni 3 kertaa salille ja reilu tunnin treenin vetässy. Ei uskois miten hyvä fiilis on aina ku pääsee salille ja ku loppu häämöttää. Tänään sitte viimein muistin ensimmäista kertaa punnita itteni ja en todellakaan oo tyytyväinen painooni, pitäis saada ainaki 8kiloo pois. Eli oon tällähetkellä 57,2kg ja tyytyväinen oon ku oon 50kg paremmalla puolella.

Mun pahe on ruokavalio, mulla on melko huono itsekuri ja tykkään ruuasta. Ruoka vaan on niin hyvää, pitäs syödä pienempii annoksii ja terveellisemmin, mutku on vaan niin helppoo syödä kaikkee nopeeta ja kaupan eineksii. Tähän on myös tultava muutos ja se muutos alkaa tänään! Varpaat ja peukut ristiin että onnistun näissä tavoitteissani.:) Tästä se lähtee.


Ja eilen oli naistenpäivä, toivottavasti kaikki naiset sai kukkia tai teitä muistettiin jollain muulla tavalla!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti