27. maaliskuuta 2012

1kk sivari leski?

Ollaan nyt kuukauden verran Milon kaa viikot kaksistaan, isi lähti sivariin!! Tulee onneks viikonlopuiks kotiin ja mulla on täällä onneks hyvät apujoukot, ilman niitä en silviäis vuorotyöstä ja tarha vienneistä ja hakemisista. Eka yö oli kyl nin outo, mut uskon et tekee ihan hyvää, on aina sitte super kivaa nähä ku ei oo viikkoon nähny.:)

Supersankarina

Oon ollu vähän laiska nyt ton sali projektin kaa ku mulla on selkä suht klesana ja en oo oikeen pystyny/uskaltanu/jaksanu panikoida treenaamisista. Oli kuitenki ilonen yllätys ku kävin tänää treenin jälkeen vaa'alla ja olin jopa 300g kevyempi eli 56,9kg! Tosiaan en oo kovin paljoo painon pudottamisen eteen tehny nii oon mä ihan tyytyväinen ettei oo ainakaan noussu.:) Jea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti