8. heinäkuuta 2013

Ripee reissu Saarenmaalla

Kesälomaa vietellään ja tajusin just et 3viikkoo tätä ihanuutta enään jäljellä, byää! Olin Milon ja mun isän kanssa tiistaista perjantaihin reissussa Saarenmaalla. Oli niin mukavaa, vuokrattiin pyörät ja rullailtiin ympäriinsä, syötiin, shoppailtiin ja uiskenneltiin spassa! Voiko elämä olla lepposampaa, en usko : ) Mut silti on niin ihanaa olla kotona.





Nyt tän loman aikana tuntuu et tää raskauski on vähä jääny taka-alalle, ollu niin paljo actionii ettei oo kauheesti kerenny miettii että mithän masussa tapahtuu. Nyt on siis jo rv 14+3, aika lentää siivillä.
Tossa laskeskelin että rakenneultraan on enään vaivaset 6viikkoa, vaikka hetki sitte olin varma ettei se päivä tuu viel pitkään aikaan. Voi toki olla että ku palaan töihin nii aika alkaa madella ku ehtii kelailla kaikkee, mulla ku töissä yleensä on suht lepposta. Masuukaa ei oikeen näy, ite tietenki huomaan et se on tommonen tasapaksu makkara vaan, mut ei tuntemattomat tai tututkaa oo huomannu. Äiti muummuassa tossa lauantaina totes "etteihän sun masuu näy vielä yhtään", ai miten nii? Eiks ees vähän? : D


Tämmönen ihanuus hommattiin Saarenmaa reissulta, Milo on ihan haltioissaan ja niin oon kyl mäki ! : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti