11. tammikuuta 2012

I loved to sing!

Mulle on tullu ihan hirvee hinku alkaa taas laulaa. Oon miettiny kuoroa, bändiä, laulutunteja, mutta en tiiä.. Tykkään hirveesti laulaa ja olis kiva jos joku vaik innoistuis siit mun kaa.:) Kaikilla on aina omii kiireitä, mut olis niin kiva saada oma harrastus. Oon vakavasti miettiny et nyt viimeistään vois tehä jotain tälle laulamisen tarpeelle.:)

Jos joku haluu alkaa laulaa mun kaa tai jollain on bändi joka tarvii laulajaa tai tiiätte jotain harrastelija kuoroo niin kertokaa ihmeessä? Ja siis helsingistä tai läheltä mieluiten.:)

2 kommenttia:

  1. voitas perusta tyttöduo, mutta asun Ääslinnassa :D ihe mietin kuoroon palaamista, mutta taidan tyytyä vielä suihkulaulantaan, voin kuvitella olemvani Idolssissa :D

    VastaaPoista
  2. skypen välityksellä duot, sit idolsiin.:DD joopajoo. Hitsi ku asut niin kaukana !!!

    VastaaPoista