7. joulukuuta 2011

Joulun odotusta!

Miten vapaapäivät menee aina tosi nopee, jotenki ihan sumussa? Mulla oli 4päivän "loma" ja tuntuu ku olis taaaas töitä. No mikään ei tuu ilmaseks pitkien vapaiden jälkeen sitte 7päivän työputki, että näin.

En voi käsittää että kohta on jo joulu, siis 18päivää enään! Lahjatki pitäis ostaa, oon vähän tällänen et jätän lahjojen hankinnat yms vähän viime tippaan. Mutta pikkulinnut huhus että ainaki itiksessä alkais alennusmyynnit jo 19.12, eli sillon siis sinne !Olin muuten maanantaina mun äidin kaa kaupoissa pyörimäs ja bongattiin itiksen tarjoustalosta Nutrilett Quick Start 5päivän dietti boksi vaan hintaan 15€, jossain muual ne on must aina ollu yli 30€. Ostettiin sitte semmoset ja pitää kokeilla josko se toimii, oon kyllä kuullu paljo positiivisti palautetta siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti