22. marraskuuta 2011

Mambo number five!

Onpas mulla huono omatunto ku kirjotus välit senku pitenee. Päivittäin ei kerkee tietokoneelle tulla pyörähtää, jos kerkeis ei huvita ku haluu vaan relaa työpäivän ja milon nukkumaan saamisen jälkeen.:) Töis on ollu ihan jees, vaikka aluks kauhistelinki ettei oo yhtään mun tyylinen paikka. Mut siitä on alkanu pitämään, kunhan pääsee tasasin väliajoin vapaapäivinä relaamaan.
Oltiin sunnuntaina Milon serkun (miehen veljen lapsen) ristiäisissä, olipas niin söpliini ! Minusta tuli kummitäti, oon niin otettu. Poitsun nimeksi tuli Emil Rafael, joka on osittain juhannuksena sattuneen kuolontapahtuman mukaan nimetty. Rafael = enkeli.

Mä taas nyt lopetan tän kirjottamisen tältä erää ja rupeen kattomaan Klikkaa mua, tykkään siit sarjasta ! Pikkujouluja odotellessa, toivottavasti teilläki on tiedossa hauskoja ja railakkaita pikkareita.;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti